Przejdź do treści

Helpdesk / Monitoring

Helpdesk jest to pomoc świadczona użytkownikom w obsłudze urządzeń i systemów IT. Oferuje wsparcie informatyczne i szybką reakcję na problemy, dotyczące zarówno firmowego sprzętu, jak i oprogramowania.
Osoby zgłaszające problem często nie posiadają dostatecznej specjalistycznej wiedzy technicznej, aby zrozumieć dokładnie komunikaty pojawiające się na ekranie. W tym celu mogą skontaktować się właśnie ze specjalistą helpdesk, aby upewnić się, jak postąpić w danej sytuacji.

Jest to zdalna pomoc użytkownikom, konsultacje, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii oraz rozwiązywanie prostych problemów. Usługa helpdesk obejmuje zdalne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym oraz konfigurację sprzętu i oprogramowania.

Monitoring infrastruktury IT jest jednym z bardziej czasochłonnych i skomplikowanych zdań, które pozwala zadbać o zachowanie ciągłości działania będącego aktualnie podstawą działania biznesu.
Ze względu na ogrom obowiązków wiele organizacji nie może pozwolić sobie na zapewnienie monitoringu infrastruktury IT z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych.

Dzięki wykorzystaniu tego typu usługi działy IT mogą pozbyć się niezwykle czasochłonnego zadania, które wymaga skomplikowanej wiedzy oraz dużych zasobów do odpowiedniego funkcjonowania.

Monitoring IT jest jedną z naszych specjalności. Nasze usługi cechuje także indywidualne podejście do każdego klienta. Sprawia to, że tworzymy rozwiązania monitoringu IT pod kątem firmy, dla której pracujemy.

Monitorowaniem objęta jest cała infrastruktura, począwszy od urządzeń, po aplikacje. To kompleksowe rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej firm.